niedziela, 20 maja 2012

Hugo Boss

W prezencie od siostry dostałem dwie 20ml fiolki perfum Hugo Bossa (Selection i Bottle Night). Obydwu już trochę używałem i mogę powiedzieć że pachną świetnie . Jednak według mnie jest to bardziej zapach dla osób trochę starszych ode mnie albo na oficjalne wyjścia . Ja na co dzień bardziej preferuje zapach bardziej świeże takie jak na przykład "puma jamaica" .

Skład "Bottle Night"
Nuty głowy: brzoza, lawenda.
Nuty serca: fiołek.
Baza: nuty drzewne, piżmo.




Skład "Selection"
Nuty głowy: akord świeżej zieleni, mandarynka, różowy pieprz, grejpfrut.
Nuty serca: petitgrain, liście cedrowe, liście geranium, anyż.
Baza: drewno cedrowe, paczula, wetyweria, heliotrop, piżmo.


1 komentarz:

  1. Hugo Boss to zazwyczaj ładne zapachy choć do mnie zupełnie nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń